Tarieven

De Borst Financiële Diensten ondersteunt al jaren Stichting Breath. Wij lopen voorop als het gaat om de kennis wat betreft de regelgeving omtrent ANBI instellingen en wij hebben daarom een mooi pakket samengesteld om ANBI's te ondersteunen. De Borst Financiële Diensten is al sinds 1995 nauw betrokken bij Stichting Breath en dus actief op het gebied van ANBI regelgeving. Hierdoor weten we dat er genoeg ANBI's zijn die zelf een website bezitten, maar dat er ook nog genoeg instellingen zijn die daar (nog) niet over beschikken. Wij helpen uw instelling graag om aan alle (nieuwe) verplichtingen te voldoen. Uit ervaring weten wij hoe belangrijk het is dat het geld zoveel mogelijk naar de projecten van uw ANBI gaat. Daarom werken wij met een zeer scherpe prijsstelling!

Wij bieden u de volgende manieren van ondersteuning aan:

• Het aanbieden van een webpagina op stichtingenportaal www.stichtingencentrum.nl zonder dat u een eigen website hoeft op te starten: € 9,95 per maand
  • Het verwerken en plaatsen van de gegevens op de webpagina van de instelling: € 99,95 per jaar of € 9,50 per maand
  • Het (om)schrijven van de doelstelling, beleidsplan en beloningsbeleid in samenspraak met u: € 299,-
  • Het opstellen van een activiteitenverslag: € 99,-
  • Het opstellen en plaatsen van een financieel rapport vanuit de financiële administratie: € 299,-

Natuurlijk helpen wij u ook graag met uw financiële administratie. Hiervoor kunnen wij u een persoonlijk op maat gemaakt voorstel doen. Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via info@stichtingencentrum.nl.

Stichtingen Centrum wordt mede mogelijk gemaakt door
De Borst Financëe Diensten

Klik hier om direct aan te melden

Sfeerfoto